bruiloft & vrijgezellenweekend! - Reisverslag uit Okanagan, Canada van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu bruiloft & vrijgezellenweekend! - Reisverslag uit Okanagan, Canada van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

bruiloft & vrijgezellenweekend!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 Juni 2014 | Canada, Okanagan

Hoi allemaal,

Een berichtje na de twee meest fantastische weekends! Vorige week had ik de bachelorette weekend van Chanel in Kelowna. In plaats van wat wij in Nederland een eendaagse vrijgezellendag hebben doen we hier een heel weekend. Vanwege klanten op de farm was ik er pas zaterdag maar dit was helemaal niet erg. We hebben veel leuke dingen gedaan. Eerst zijn we met een waterfiets door een meertje geweest, ontzettend mooie huizen gezien en er waren allemaal ganzen met jonkies. Er was ook buiten een hockey toernooi aan de gang dus het was erg gezellig. Toen we dat gedaan hadden zijn we naar het hotel gegaan waar we allemaal spelletjes hebben gedaan. Dit was erg leuk en we hebben enorm gelachen. Vooral toen we ringen om een grote penis heen moesten gooien! Hihi
Toen iedereen omgekleed was zijn we naar the Keg gegaan. Dit is een erg goed restaurant. De steak was ontzettend lekker, als je een keer in Canada bent is dit zeker een aanrader! Na het eten zijn we naar een (strip)bar gegaan hihi! Dit was heel erg grappig en Chanel heeft nog een spel gedaan met een van de dames daar. Toen we naar de club gingen werd Chanel de hele tijd aangesproken en mensen feliciteerde haar. Zo gingen ook allemaal mensen in auto's toeteren. Dit was natuurlijk erg hilarisch om mee te maken!
De club waar we heen gingen was flashback, erg leuk maar dit was wel wennen zeg! Zo begon het al om half 11 en was het al om 2 uur dicht. Dit zijn tijden die we in Nederland niet gewend zijn. De club was zelf erg leuk en we hebben veel gedanst. We hadden ook een opdrachten lijst waar we opdrachten moesten uitvoeren. Een van de dingen was zeg tegen 10 onbekende mensen hi sexy. Als iemand nog een telefoon nummer van een Canadese Anton wilt , die heb ik voor je! Een andere opdracht was namelijk een nummer vragen van een onbekende.
De volgende dag hebben we overheerlijk ontbeten bij ABC. Verse pannenkoeken met aardbeien en slagroom en koffie. Dit had ik wel nodig want ik was nog een beetje moe. Een groot gedeelte van de meiden ging toen mee naar mijn huis want Inga had hier gewerkt en de andere kende Toos en Arnold ook goed. Dit was erg leuk!

Na een natte week zijn we vrijdag vertrokken naar abbotsford. Na wat spullen geshopt te hebben voor Arnold en overheerlijke sushi lunch gehad te hebben was het shopping tijd voor Tessa & Nicole! Omdat Vancouver altijd erg druk is zijn we naar een shopping mall in Surrey gegaan. Hier zijn we flink wezen shopping bij Victoria's Secret!
Daarna was mijn budget een beetje op & overschreden .. :-)
Hierna zijn we naar het huis van Arie & Brenda gegaan. Hele lieve mensen, hier hebben we het hele weekend geslapen. Na het eten heeft Brenda ons naar de nagelsalon gebracht. Daar hadden we een nagel party. Zo heb ik nu extreem roze gel nagels, ik denk dat zelfs in het donker mijn nagels te zien zijn.
Zaterdag zijn we naar white Rock geweest, hier hebben Tessa en ik lekker in de zon gelegen en genoten van het geweldige uitzicht. Het enigste min puntje was dat ik een klein beetje verbrand ben .. Maar dat mag de pret niet drukken!
Om 4 uur was het zover de bruiloft van Chanel & Mark! De locatie lag aan het meer , dit was ontzettend mooi! De bruiloft was wooh, alles was erg mooi en goed geregeld. Het eten was fantastisch vooral het dessert waar er een chocolade fontein was . Tessa en ik moeten nog wel een beetje oefen op onze line dans moves want die miste we wel. Gelukkig draaide ze ook normale muziek!

Nu zijn we onderweg naar huis. Wat ik me bedenk dat er geen plekje is waar het hier lelijk is. Canada is zo ontzettend mooi. De mensen zijn lief en vriendelijk zo heb ik ook weer veel nieuwe vrienden ontmoet.

Veel liefs vanuit Canada x

  • 05 Juni 2014 - 18:27

    Mandy:

    Wat een leuk verhaal. zo te horen heb je het goed naar je zin! leuk!!
    !! :-)
    dikke knuffel!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 26 Mei 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 7988

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2013 - 01 December 2013

Trip 1; Canada

Landen bezocht: