We blijven nog eventjes .. - Reisverslag uit Okanagan, Canada van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu We blijven nog eventjes .. - Reisverslag uit Okanagan, Canada van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

We blijven nog eventjes ..

Blijf op de hoogte en volg Nicole

02 September 2014 | Canada, Okanagan

Zoals voorgaande jaar is de tijd voorbij gevlogen, de keuring is voorbij met enorm goede resultaten waar ik enorm trots op ben! Op een merrie na is hebben mijn merries allemaal tweede premie gekregen. Ipa, Stelpa, Hera, Tyra hebben het erg goed gedaan. Mijn grootse trots van de keuring is Fylknir, een ruin die ik vier weken voor de keuring heb gekregen. Het enigste wat hij kon is snel tempo tölt. In vier weken tijd heb ik in begeleiding van Skapti hem na een paard gekregen met vijf goede gangen en met een resultaat van 7,68 in totaal!

Na de keuring was de tijd aangebroken om even te relaxen en bij te komen van vier maanden heel hard werken. Met het hele team hebben we op dinsdag ochtend een hele mooie buitenrit gemaakt. Dit was voor iedereen ontspannen en plezier maken! Toos en Arnold hadden ons verwend met een hele lekkere lunch boven op de berg met allemaal broodjes van de supermarkt the little kingdom!
Op woensdag ben ik met Kim en Hanna naar de waterval en pier in Salmon arm gegaan. Wat is het hier toch ontzettend mooi, dit zijn een van mijn lievelingsplekjes hier.
Op donderdag ben ik met Kim op stap gegaan, eerst maar de kangaroo farm en daarna naar de myra canyon. Het was zo ontzettend leuk!

Nu is Kim alweer een tijdje weg en Hanna is vandaag ook weg gegaan. Connie en Maria vertrekken samen op vrijdag. We hebben nog een afscheidsetentje gedaan bij natuurlijk de Boston pizza! Wat was het weer lekker. Eigenlijk zou ik vandaag ook vertrekken maar ik kan het hier niet missen dus ik blijf ik nog twee weekjes extra. De 21ste van september ben ik thuis. Daarvoor ga ik nog even naar Vancouver.

Tot snel allemaal!
Liefs uit Vernon xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 26 Mei 2013
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 7990

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2013 - 01 December 2013

Trip 1; Canada

Landen bezocht: