We zijn voorbij de helft! - Reisverslag uit Okanagan, Canada van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu We zijn voorbij de helft! - Reisverslag uit Okanagan, Canada van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

We zijn voorbij de helft!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

23 Juli 2014 | Canada, Okanagan

Hoi allemaal,

Ik ben al weer op de helft van mijn tijd hier in Canada. De tijd is de laatste twee weken zo snel voorbij gevlogen. Ik heb veel leuke dingen gedaan en we hebben een wedstrijd hier op het bedrijf gehad!
De laatste weken is het een stuk warmer geworden, deze week liep het op tot 35 graden. We beginnen nu met werk om 5 uur in de ochtend. Dat was erg wennen maar vanaf 1 uur stopte we met werken want dan was het te warm. In de middag gaan we nu vaak naar het strand om te zwemmen en te slapen of we blijven thuis om wat bij te slapen. Na het eten werken we weer maar dan doen we 2 a 3 paarden. Dat is goed te doen alleen het opstaan heb ik soms nog wat moeite mee.

Sinds een week hebben we een nieuw huisdier! Gundula is zijn naam, een grote zwarte beer met een lichte kleur. In het begin was het erg leuk dat we een beer hier op het erf hadden maar nu is die wel een beetje vervelend aan het worden. De honden blaffen als die er is en dit gebeurd bijna elke nacht dus dan worden we wakker. We lopen nu ook niet meer met muziek op want dan horen we hem niet en dat kan heel gevaarlijk zijn. Als we op een buitenrit gaan moeten we nu ook goed uitkijken dat die niet in de buurt is.

Tessa en ik hebben veel uitstapjes gedaan samen, dit was erg leuk en gezellig! Zo zijn we naar kelowna gegaan om te shoppen. Jammer genoeg is ze nu naar huis maar we gaan afspreken als ik ook thuis ben!

We hebben nu een nieuw meisje hier Maria uit Duitsland. Volgende week komen Kim en Hanna, dat wordt enorm leuk!

Op dit moment ben ik samen met Skapti de merries aan het trainen voor de keuring. Dit is in drie weken, er moet nog het een en ander gebeuren maar het komt goed. Het is erg leerzaam hoe het gaat en ik leer elke dag weer nieuwe dingen.

Nou ik ga even mijn koffie opdrinken en aan het werk!

Veel liefs uit Canada.

  • 23 Juli 2014 - 22:56

    Ria Röling:

    Wat een leuke dingen maak je daar mee. Het lijkt mij heerlijk daar. En dan die beer spannend hoor.
    geniet er nog maar goed van. Groetjes Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Actief sinds 26 Mei 2013
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 7997

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2013 - 01 December 2013

Trip 1; Canada

Landen bezocht: